هیئت جوانان دارالمهدی( عج) سبزوار

السلام علیک یا فاطمه زهرا
  • ۰
  • ۰

این تصاویر به گزارش بسیج دانشگاه ازاد اسلامی سبزوار ارائه شده است


این عکس مربوط به سفر راهیان نور دانشگاه به مناطق عملیاتی جنوب کشور در تاریخ1392/12/23درمنطقه عملیاتی فکه است


به گزارش مسئول بسیج دانشجویی اقای مجیدبیدی  احضار داشتند که این دانشجو بسیجی اهل استان تهران  به نام فواد نجفی دانشجو متالوژی است


درادامه افزودن که این دانشجو درمورد عکس توضیحاتی که دادن به این شرح است .


من درآن منطقه دانشجویی را دیدم که بد لیل آن احساس  لطیفی که ازخود بروز داده بود و فشاری مبهمی که به خود اورده بود بیهوش شده بود


ودر کناری افتاده بود وهیچ کسی توجه ی به این موضوع نداشت که این داتشجو چرا روی زمین افتاده است . ومن به دلیل حس کنجکاوی خود به نزدیک آن دانشجو اسیب دیده رفتم اول هم دو دل بودم گفتم شاید توی حس وحال خود هست ولش کن به من چه به دردسرش نمیرازه نه بازگفتم نه اون حس کنجکاوی باید باشد ..


یک چند قیقه ی ایستادم دیدم نه هیچ بروزی ازخود نشان نداد  گفتم برم یاعلی به توکل خدا هرچی قسمته  اومدم نزدیک دیدم یکی از بچه های کاروان خودم و است

ای خدا چیکار کنم من یک چندتا ازبچه های که داشتند می رفتند وهیچ عکس العملی نشون نمی دادند فریاد زدم بیان  یکی از بچه افتاد بیهوش بیان کمک کنید ببریم  دم یادمان اونجا یک امپولانس است بچه اومدن خوب حالا چطور این رفیق ببریم  بچه نظر های متفاوتی دادن وقت نبود نبعض مسدوم کند میزد خدایا فرصتی نیست چیکار کنیم یک دفعه خودم گفتم برپشت سوارش میکنم شما ازپشت مواظب باشید مشکلی پیش نیاد وتوکل به خدا تا نزدیکای یادمان اوردیم  ویکی ازبچه رفت با یک خادم الشهدا صحبت کرد  وآن با بیسیم خبردادن یک ماشین امد و تا بهداری بردن و ما ان روز  ناهارکه بما نرسید  واتوبوس هم  جاماندیم ولی می ارزیدجان یک رفیق را نجات دهی ومن بازم هم از شهدا متشکرم   من الله توفیق

وتکه از تصاویر این خادم الشهدای شجاع وفداکار

  • ۹۲/۱۲/۲۸
  • گروه برنانه نویسی جوانان دارالمهدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی