هیئت جوانان دارالمهدی( عج) سبزوار

السلام علیک یا فاطمه زهرا
  • ۰
  • ۰
فاطمه پاره تن من و روشنى دیده و میوه دل من است.
به گزارش هیئت دارالمهدی(عج) ، پیامبر خدا صلى‏ الله‏ علیه‏ و‏ آله :إنَّ فاطِمةَ بَضعَةٌ مِنّی و هِىَ نورُ عَینی و ثَمَرَةُ فُؤادی؛ یَسوؤُنی ما ساءَها و یَسُرُّنی ما سَرَّها و إنَّها أوَّلُ مَن یَلحَقُنی مِن أهلِ بَیتی؛
فاطمه پاره تن من و روشنى دیده و میوه دل من است. آنچه او را ناراحت کند مرا ناراحت مى ‏کند و آنچه شادش کند، مرا شاد مى‏ کند؛ او نخستین نفر از اهل‏بیت من است که به من مى‏ پیوندد .
 
الأمالى ، صدوق ، ص 575
حضرت فاطمه علیها السلام :
إذا حُشِرتُ یَومَ القِیامَةِ أشفَعُ عُصاةَ اُمَّةِ النَّبِیِّ صلى‏ الله‏ علیه‏ و ‏آله؛
آن گاه که در روز قیامت برانگیخته شوم ، گناهکاران امّت پیامبر اسلام را شفاعت خواهم کرد .
 
إحقاق الحقّ : ج 19 ، ص 129
حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها :
حُبِّبَ إلَىَّ من دُنیاکُم ثَلاثٌ: تِلاوَةُ کِتابِ اللّه‏ِ و النَّظَرُ فی وَجهِ رَسولِ اللّه‏ِ و الإنفاقُ فی سَبیلِ اللّه‏ِ ؛
از دنیاى شما محبّت سه چیز در دل من نهاده شد: تلاوت قرآن، نگاه به چهره پیامبر خدا و انفاق درراه خدااست

نهج الحیاة ح164


  • ۹۲/۱۲/۲۸
  • گروه برنانه نویسی جوانان دارالمهدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی